söndag 17 september 2017

Ny blogg - the80sme.com

Spännande saker på gång! Jag har nämligen flyttat till en ny adress, the80sme.com!
Här kommer jag samla allt som the80sme står för under ett och samma "tak". Ni kommer på ett enkelt sätt kunna hitta alla mina pyssel, inredning, DIY projekt med flera.

Tanken är att siten ska vara otroligt lätt att navigera och fokus ligger på er och målsättningen är att ni ska känna er inspirerade då ni besöker siten.

Mitt fokus de senaste åren har legat på instagram men det finns såna begränsningar där som har hållt mig tillbaka men med min nya site tror jag det kan bli hur bra som helst! 

Kika gärna in på https://www.the80sme.com/ redan nu men var beredd på att stöta på lite buggar här och där då jag fortfarande jobbar på att få allt rätt och fylla på med innehåll.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...