onsdag 2 april 2014

Ferm Living Harlequin och grönt hår

När våren börjar spira (ja åtminstonde i instagramflödet från er som bor söderut)
börjar även mina fingrar klia efter att odla. Då jag har allt annat än gröna fingrar är 
detta i princip en omöjlighet men vi bestämde oss iallafall för att ge gammal hederlig
smörgåskrasse ett försök. Denna kruka är så tacksam att odla i då den är rätt så 
liten och nog ser det allt lite roligt ut när det äntligen börjar växa!



Burkarna är riktiga favoriter från Ferm Living som jag fick leta efter länge och äntligen 
hitttade på den brittiska inredningsbutiken This Modern Life.

Harlequin mönstret är även dem favoriter som jag skickat efter från Ellos.

Idag står fix i barnrummet och kanske även tapetsering av vardagsrummet på tur.
Allt beroende på om bebisarna bestämmer sig för att vara samarbetsvilliga och sova
sin förmiddagslur eller busar till det för mig, som de så ofta gör nu på sistone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...