lördag 29 mars 2014

Ingela P Arrhenius Bråkig och favoritklänningar

Ännu en tidig morgon. De är numera standard här hemma. För er som saknar mig på
Instagram kan jag låta meddela att min telefon är på service och det jag blev
fast med är en förskräcklig lånetelefon. En fossil från det antika grekland som tyvärr
inte är kompatibel med Instagram eller mina fingrar. Men bloggen den kan jag iaf uppdatera!
 

Favoritdjuren från Omm design med design av Ingela P Arrhenius har nu fått flytta in i
lillans randiga rum. Jag önskar att jag hade en uppsjö av dessa då varje rum förtjänar
en uppsättning. Så småningom! Askarna kommer från IKEAs tillfälliga kollektion Bråkig.


Hoppas att ni alla får en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina klänningar!!!
    Är de köpta nyligen? Varifrån är de?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den chevronmönstrade är nyköpt från Lindex, en riktig favorit! De andra har jag fyndat på tradera, den med regnbågen har jag sett dyka upp lite då och då! :) Ha en underbar dag! Kram! ♥

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...