onsdag 2 november 2016

Julklappstips! 15% Rabatt på trådlösa hörlurar från Sudio!

Jag har länge letat efter fina sköna hörlurar med bra ljud och som dessutom är snygga. Det är inte en enkel uppgift vill jag lova, därför blev jag extra glad då jag fick möjlighet att testa dessa supersnygga bluetoothhörlurar från Sudio, Sudio Vasa blå - rose gold white. 

 
Det är dom absolut mest stilrena och snygga hörlurar jag stött på, ljudet är super, eftersom hörlurarna kopplar upp sig till mobilen (och laptopen) via bluetooth slipper man irriterande sladdar. Helt enkelt en helt ny frihet och nog känner jag mig allt lite extrastolt när jag glider runt i så snygga lurar!


 Jag har även använt lurarna i hemmet när jag lagar mat, dammsuger, pysslar och fixar, helt perfekt då man slipper gå runt och bära på mobilen, det räcker med att den är i samma rum.

 
Jag har i samarbete med Sudio Sweden nu glädjen att erbjuda er HELA 15% RABATT hos Sudiosweden Ett toppentillfälle att köpa julklappar alltså!

Ange endast koden: the80sme i kassan så dras rabatten av.



 Hörlurarna kommer i en lyxig förpackning med fin förvaringsväska i äkta läder, laddarsladd samt flera gummihattar som gör det enkelt att hitta rätt storlek för just ditt öra. Till och med jag som har så svårt att hitta hörlurar som sitter kvar i örat har nu äntligen hittat rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...