fredag 25 augusti 2017

Digital Strateg - Back to school

Jag har äntligen tagit beslutet att gå tillbaka till skolan och utbilda mig till digital strateg! Jag har jobbat inom handels ändå sedan jag gick ut gymnasiet med avbrott för studier, då bildredigering och bygga hemsidor.

Senast har jag jobbat som specialansvarig på en stor ICA butik, ett otroligt roligt uppdrag d å jag haft möjlighet att påverka sortimentet väldigt mycket och då kunnat skapa en roligare shoppingupplevelse för kunderna. Detta kommer jag sakna väldigt mycket men nu är jag redo att utmana mig själv och just denna utbildning ger mig tillgång att lyssna och lära av en helt otrolig mängd med föreläsare.

Jag är så otroligt peppad och glad att jag fått den här chansen att riktigt nörda ner mig i det jag brinner för! Jag hoppas ni vill följa med mig på den här resan. Nu har jag dessutom planer på att börja uppdatera bloggen mer frekvent så häng med vet ja!


Pennfack från Flying Tiger som jag pimpat med klistermärken i läderimitation från samma butik. Jag älskar den stora dragkedjan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...