lördag 4 juni 2016

JAG ÄR TILLBAKA!

I augusti förra året valde jag att lämna denna blogg för att börja som toppbloggare hos Loppi. Det har varit en lärorik tid på många sätt men efter nästan ett år har jag valt att sluta blogga där.

Jag älskar fortfarande att inspirera och dela med mig av mina små projekt men nu väljer jag att göra det i min egen takt och att jobba för mig själv. Jag hoppas ni hittar tillbaka till mig och fortsätter och följa med på resan.

Jag vet inte var jag kommer hamna angående bloggandet men fram till dess kommer ni hitta mig här så glöm inte att bokmärka och kika in ofta, förhoppningsvis får jag en nytändning i bloggandet nu! 

Tack till alla er som fortsätter att följa och peppa, ni är guld värt!

http://www.jubelshop.no/
Dessa underbara kuddar hittar ni hos Jubelshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...