torsdag 16 juni 2016

FÄRGGLATT BARNRUM - CIRKUSKIOSKEN


 Happy torsday på er! Här började vi tyvärr dagen med att lillan blev magsjuk så det blev VAB för min del. Precis innan vi steg upp på morgonen tänkte jag tyst för mig själv hur tur vi haft att det var så länge sedan barnen var sjuka. Kanske kände jag redan på mig att lillan som sovit hos oss på natten inte riktigt var kry för kort därefter blev hon dålig.

Imorgon börjar sommarlovet och det är endast en vecka kvar till semestern. Jag hoppas att storebror håller sig frisk och kry så han kan vara med och sjunga ut ettan, det vill ju ingen missa!

Har ni några planer för semestern? Vi planerar att ta det lugnt och bara njuta av att vara tillsammans hela familjen, något som tyvärr inte händer alltför ofta då vi jobbar så olika tider men desto mysigare när det väl händer.

Jag tänkte passa på att visa lite fler bilder från lillebrors rum som går i alla regnbågens färger. Som prick över i har han en liten cirkuskiosk där dom kan leka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...