onsdag 8 april 2015

Loppi blogbag Skönhet & Hälsa

För ett tag sedan fick jag ett härligt paket på Posten, 
nämnligen Loppi Blogbag Skönhet och Hälsa.
Otroligt uppskattat för en trött småbarnsmamma!  
Fullpackat med nyttigheter och skönhetsprodukter.

Friggs solljus TE+
Verkligen en ny favorit, smakar som solsemester i en kopp.
Stark smak av ananas och kokos, doftar underbart.
En kopp te solljus och en skvätt mjölk har varit räddningen för mig
under min senaste förkylning. Rekommenderas varmt!
Innehåller D vitamin och tillgodoser en fjärdedel av det
rekommenderade dagliga intaget.



Friggs små ekologiska riskakor. Gjorda på råris och majs och doppade i mörk choklad.
Supermumsiga och lagom storlek. Älskades av hela familjen! Ett nyttigare alternativ
till kakor att ha med sig på picknicken eller till mellis.


Yves Rocher Bonheur Eau
Doftar gudomligt, som när man precis stigit ur duschen.
Otroligt sommarfräsh! Rekommenderas varmt!

Yves Rocher Elixir mascara. Volym och näring i ett!
Klumpar inte och håller hela dagen. Jag har använt det i två veckor nu och är mer än nöjd,
speciellt att den sitter så bra hela dagen.

Pierre Robert Invisible Hipster - väldigt fin och mjuk med en fin spetskant
som även den är mjuk utan att klia eller skava. Dessutom en härlig chockrosa!

Bio-oli
Framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar, åldrande och uttorkad 
hur mindre framträdande. Jag har testat denna två gånger per i ansiktet där
jag har torr vinterhy och tycker den hjälpt, men i vilken utsträckning vågar jag inte
svara på än men kommer fortsätta testa!

Tusen tack till Loppi för att vi fick chansen att testa alla underbara produkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...