torsdag 12 mars 2015

Origami rosett av scrapbookpapper

En gång i tiden hade jag ett barn. Då skaffade jag mig en hobby som kallas för scrapbooking. Fantastiskt roligt men ack så tidskrävande och dyrt!

När lillebror sen kom blev det dåligt med tid över för scrapping och intresset svalnade när jag började intressera mig mer för heminredning och större diy projekt.

Nu har jag en bunt med scrapbookpapper kvar som ligger och skräpar. Jag bestämde mig för att testa på att vika origamirosetter. Alla som känner mig vet hur galet dålig jag är på att följa beskrivningar. Det tar liksom tvärstopp i hjärnan. Men här gav jag mig tusan på att inte ge upp och lite roligt var det allt att klara av att vika en rosett tillslut :)

Googla oragami bow för beskrivning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...