onsdag 17 december 2014

Loppi Blogbag Änglamark gott för de minsta

I dagarna fick jag ett roligt paket på posten. Nämnligen en blogbag från
Loppi innehållande ekologiska godsaker för de små från Änglamark.
Jag hämtade upp paketet innan jag begav mig med tvillingarna till deras
mormor. Vanligtvis har jag alltid fotat produkterna som kommit i mina tidigare
Loppi leveranser men denna gång hann jag inte med!! 

Tjejerna fullkomligen kastade sig över klämmisarna, fruktdrycken och
majsbågarna! Dom verkligen älskade allting, och då kan dom vara rätt så
kräsna i övrigt. 6 stycken stora tummar upp från mina tvillingtjejer och en
tacksam mamma som fick med sig två glada tjejer hem från mormor.

Tack snälla Loppi för möjligheten att testa dessa nya favoriter!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...