måndag 3 mars 2014

DIY tavla av dekorplast

Ni vet känslan när man inte hittar något att ta på sig? Man söker igenom hela
garderoben och provar plagg efter plagg men inget känns rätt! 
En liknande känsla har jag ofta, förutom i klädesväg, med mina väggar!
Inget känns riktigt rätt. Men så kom snilleblixten att jag skulle testa göra min egen konst.

Allt som behövdes var min trogna skrivare, dekorplast och en billig ram från ikea.
Nu har lillan ett hemmasnickrat konstverk till sin vägg, som inte kostade många kronor!

Motivet får mig att fnissa hysteriskt varje gång jag kommer in i rummet,
något med mustascher och uttrycket Jolly Good tilltalar mig enormt.
Det är även en hyllning till min syster med familj som är bosatta i London :)



1 kommentar:

  1. Fantastiskt! Tänkte om man kunde få ihop nått sånt snyggt. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...